FORUMUL EUROPEAN Achiziții publice 2018 – Sovata

07 – 10 iunie 2018,  Sovata, Hotel Danubius

 

INVITAŢI:
Dencsö BALAZS – Director General al Autorității de Audit din Ungaria, confirmat*
Aron – Ioan POPA,
Președinte al Autorității de Audit a Curții de Conturi a României în perioada 2008 – 2017,  confirmat
specialiști achiziții publice din cadrul A.N.A.P.,  confirmat
Marius GOGESCU,
consultant achiziţii publice,  confirmat

TEME ABORDATE:

 Transparența și integritatea procesului de achiziții publice.

Managementul procedurii de atribuire.

Utilizarea mijloacelor electronice SICAP, începând cu data de 02 aprilie 2018.

Controlul și verificarea achizițiilor publice, controlul ex-ante și ex-post.

Prevenirea conflictului de interese și nereguli ce pot apărea în procesul de atribuire.

Strategia europeană în domeniul achizițiilor publice – legislație  comparată.

Achiziții publice din fonduri europene, nereguli, corecții financiare – legislație comparată.

e-achiziții – consolidarea utilizării DUAE – legislație comparată.

Noutăți legislative la data desfășurării evenimentului.

* Pentru intervențiile d-lui Dencsö BALAZS, este utilizată limba engleză cu traducere simultană în limba română.

DESCARCĂ OFERTA DETALIATĂ                 

DESCARCĂ FORMULARUL DE PARTICIPARE

CERTIFICARE: Certificat de participare la FORUMUL EUROPEAN Achiziții publice 2018 eliberat de furnizorul autorizat de formare profesională.

La taxa de participare se scordă 10 % discount  pentru abonații  Revistei de Achiziţii Publice 2018 sau pentru înscrieri până pe data de 30.04.2018!

Termen de înscriere 24 mai 2018 e-mail: office@revista-achizitii.ro, eag.bucuresti@gmail.com, office@expertaktiv.ro sau la telefon/fax: 021 311.71.01

DIRECTOR EVENIMENT: Nadina COJOCARU tel 0753 025978
COORDONATORI EVENIMENT: Anca VASILOIU tel 0753 025 982, Adina BARBU tel 0753 025 980

About the Author

Leave A Response

You must be logged in to post a comment.