Leadership-ul în achiziţiile publice

Publicat în revista nr. 115 – Aprilie 2017

Adrian Dospinescu
Consultant investiţii & achiziţii publice

Achiziţiile publice, precum şi investiţiile publice (două activităţi ce nu pot fi separate una de cealaltă) au un impact din ce în ce mai mare în măsurarea gradului de eficienţă a economiei României. În acest context, este absolut esenţial să profesionalizăm personalul responsabil cu achiziţiile publice.
Agenţia Naţională pentru Achiziţiile publice a demarat un amplu proces de definire a profilului personalului care gestionează achiziţiile publice, realizând şi o serie de dezbateri la nivel regional pe acest subiect.
Până în ianuarie 2016 au fost completate 5791 de chestionare. Din analiza datelor deţinute până la acest moment, ANAP cunoaşte faptul că la nivelul administraţiei publice locale, respectiv la nivelul unităţilor administrativ teritoriale, 18% din responsabilii respondenţi au atribuţii exclusiv în domeniul achiziţiilor publice iar, defalcat pe tipul de studii al acestora a reieşit că 5% dintre respondenţi au studii medii, 8% au studii superioare de scurta durată şi 87% au studii superioare de lungă durată…

Pentru a viziualiza interviul integral, vă rugăm să vă ABONAȚI!

About the Author

Leave A Response

You must be logged in to post a comment.