Reguli de bună practică privind completarea DUAE

Publicat în revista nr. 108 – Septembrie 2016

In scopul aplicării corespunzătoare a legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice a emis o notificare privind utilizarea DUAE în procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică/ sectoriale prin care se doreste a aduce clarificări asupra unor aspecte care vizează utilizarea de către autorităţile contractante şi respectiv prezentarea de către ofertanţi a DUAE în procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică/sectoriale.
7In acest sens, potrivit art. 195 din Legea nr. 98/2016 şi art. 204 din Legea nr. 99/2016, DUAE se elaborează pe baza unui formular standard aprobat de Comisia Europeană, fiind disponibil exclusiv în format electronic. Întrucât în derularea procedurilor de atribuire, la utilizarea DUAE în versiunea electronică, au fost identificate situaţii în care acest formular a fost generat greşit sau cu inadvertenţe între secţiunile bifate de autoritatea contractantă în DUAE şi cerinţele de calificare/selecţie formulate la nivelul fişei de date a achiziţiei, facând imposibilă completarea corespunzătoare a informaţiilor de către ofertanţi/candidaţi, odată cu punerea la dispoziţie a formularului DUAE editabil, s-au făcut cunoscute şi reguli de bună practică în legătură cu utilizarea corectă a acestui document….

Pentru a viziualiza articolul integral, vă rugăm să vă ABONAȚI!

About the Author

Leave A Response

You must be logged in to post a comment.